Aby se zákazníci nespletli

Také se Vám již někdy stalo, že Vás při cestě městem zaujala některá z firem či obchodů a Vy jste se chtěli z domova k její nabídce vrátit? Také se Vám při tomto hledání stalo, že jste zadali nabízený sortiment a zjistili jste, že ve Vašem okolí existuje celá řada dalších firem s podobnou nabídkou a k oné původní se nakonec již nevrátíte? Pokud nechcete, aby právě takto dopadla i Vaše firma, nepodceňujte detaily.

Pomožme jejich paměti

Každý drobný detail má mimořádný vliv na to, zda si Vás zákazníci zapamatují. Zvolíte-li dobrý kontakt, máte jistotu, že zákazníci Vaše kontakty nebudou dohledávat. Jedním z osvědčených způsobů jsou tzv. zlatá čísla , tedy takový telefon, který je mimořádně jednoduchý na zapamatování, například to může být řada několika stejných číslic či jiné podobné kombinace.